Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ne mogu da budem smiren dok moj narod plače!

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 03 jun 2010 20:18
Pantić
Čovek koji ne može da kontroliše porive, na primer, prema nasilništvu kao i prostačkoj komunikaciji, nije vredan da predstavlja Srbilju.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 03 jun 2010 20:24
Dragan
Samo bih se osvrnuo na deo oko Jelene Trivan. Setite se hajke koja je tada povedena na Ilića. Pitao bih sve koji su tada govorili da će tužioc pokrenuti postupak, da će se uskoro Ilić naći pred sudom...Dokle se gospodo stiglo, imate sudstvo, medije, novac, moć...Šta ste uradili po tom pitanju, osim što ste sproveli brutalnu medijksu kampanju?
P.S.Mislim da je forma intervjua, koju bi nezavisno radio NSPM, pun pogodak!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 03 jun 2010 20:56
Jasna
Danas za pobunu,(promenu) nemamo spoljnu logistiku,mislim da je ovim sve rekao Velja.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 03 jun 2010 21:34
au mile
Nekako mi se čini, nakon njihovog silaska sa vlasti, da su mnogo sličniji DS-u nego što bi se moglo pomisliti, a ovaj intervju me je još više u to uverio. Teška je perspektiva za Srbiju ako nema nikog novog, nepotrošenog, časnog i nekorumpiranog, da povede ovaj narod u preporod. Velja sada baca drvlje i kamenje na tog Dinkića, s punim razlogom, ali što to nije radio onda kada je to moglo da ima nekog efekta i smisla. Za ovakve naknadne pameti niko nema vremena.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 03 jun 2010 21:38
Marko
Treba organizovati protest protiv prodaje Telekoma!Stručna javnost se žestoko protivi prodaji, većina građana takođe smatra da je to sulud ekonomski potez. Zato predlažem da ako taj protest ne organizuju političari, da se organizuju građani uz podršku intelektukaca i profesora koji argumentovano osporavaju prodaju. Jer nepovratna šteta još uvek nije učinjena, ajde da sprečimo prodaju Telekoma!
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 03 jun 2010 21:52
Mitar
Gospodin Velja je pošten i radan.
Radio je kao privatnik, kao i ministar jer je njegovo ministarstvo bilo najoperativnije.

Velja je 5. oktobra doveo ove neradnike. Da nije bilo Velje nikad nebi uspeo 5. oktobar.

Kakve si doveo štetočine vidi se po proizvodnji i 700.000 manje radnika nego pre 2000.

Posle 2000. manja je proizvodnja za 20% u odnosu pre 2000. a 40% manja u odnosu na 1988.

Veljo, ako si nam doveo ove neradnike koji sve upropastiše, i slanjaj ih, kako znaš.

Ti si ih Veljo doveo, tvoja greška, ti ih oteraj.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 03 jun 2010 21:53
Goran Jevtović
E, pa gospodine Iliću, svaka čast na iskrenosti, ali jedno, recimo, 90 %.
Ako se pažljivo pročita intervju pa uzme u obzir i ono između redova, biće i definitivno jasno kako je uništena Srbija od strane NATO-a (odnosno vladara iz senke)! Dakle, ono što nisu mogli agresijom i brutalnom silom, uradili su sa našim "mirotvorcima". Jadno i bedno. I prokleto.

"Znate, sada je svet protiv toga, nije vreme, ono su bila druge okolnosti kada su svi bili uz nas i imali smo jaku logistiku spolja."

A ta logistika je bila ravno 107 miliona dolara! Samo za realizaciju petog oktobra! Od toga potrošeno 70-tak. I danas "nemogu" da pronađu onih 30-tak, jer je, naravno, završilo u privatne džepove.

Mislim da je Velja uglavnom sve kazao, iako ima preterivanja, karikiranja i dosta toga rekla-kazala.

I, znate šta je rekao Boris Tadić: "Kod rudnika soli u Tuzli ima mnogo velikih podzemnih jama i Evropska unija bi imala interes da tu napravite najveće skladište gasa u Evropi". Putin se nasmejao i pitao: "A ko tamo živi? Koji narod? Ja želim da pomognem Srbiji!"

Ovo verujem da je baš ovako rečeno i hvala za to gospodine Iliću. Ne zbog nas koji hoće da razmišljaju, nego zbog onih koji koji su zakovani mantrama o Evropi.

Ali ovo:
Sećam se da je jedan američki general dolazio ovde da se lično upozna sa generalima Pavkovićem i Lazarevićem. Lazarevića nije upoznao, ali Pavkovića jeste jer sam ih ja upoznao. Amerikanaca je rekao tada Pavkoviću: "Vodili ste rat na Kosovu fenomenalno". Nudio mu je da bude profesor na američkoj vojnoj akademiji. Ali, posle nekoliko dana me je taj američki general zvao i rekao mi: "Nema ništa od toga, propala stvar, Čeda je odveo Pavkovića u Surčin, i on je ugazio tamo, ne može da predaje ovde".
je opaka neistina!
Nikada se tako nešto nije dogodilo Veljo i s obzirom da je Pavković u Hagu pa nemože da odgovori, prepričavate ono što ste čuli od Koštunice!!!
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 03 jun 2010 21:54
Goran Jevtović
(nastavak)
A mogli ste da čujete da je načelniku GŠ Nebojši Pavkoviću, 2001.godine u zvaničnom razgovoru, Pjer Prosper (pomoćnik državnog sekretara SAD za Haški tribunal - čitaj, glavni šef), nudio mnogo više od "predavača na Vojnoj akademiji", ukoliko uhapsi i preda Ratka Mladića Hagu!
Nudio mu je nešto što Vi možete i dan danas da sanjate! Naravno da je ovaj to odbio, i naravno da nikada to nebi uradio, pa je kao takav, zajedno sa Lazarevićem i završio u Hagu.
Ali ne zbog "odbijanja", nego zbog odbrane zemlje i zbog nezavisnosti Kosova.

Sve drugo što ste izjavili zaista zaslužuje pažnju, vredi ovom narodu, i ponavljam, hvala za otvaranje duše. To je mnogo važnije nego otvaranje arhiva.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 03 jun 2010 22:21
Ultravisitor
Stao sam na prvom pasusu kada se povelo poredjenje sa 2000. i danas. Velja kaze da je stanje otprilike isto s tim da je danas lakse sto nema sankcija. Mislim da je to bezobrazluk zbog kojeg Srbija i nema neku opoziciju. Danas Srbije nema ne samo na Kosmetu, ona nije ni Vojvodini a ni u Raskoj. Srbija je u krugu beogradske dvojke. Drzava ne postoji! a ti se Veljo hvali revolucionarnim uspehom puca potpomognutim CIA-om i Nato huntom. Sramota! Ali ako cemo po pravdi ipak je ona mozda i zadovoljena. Zivot nije vecan pa je bitno doziveti za njegovog kratkog veka da se bar neka pravda ili pravdica obznani a to je da je Slobodan Milosevic bio veci Srbin od svih vas u danasnjoj vlasti i opoziciji. Strasna istina ali bitna za pravedno sagledavanje necega sto se moze nazvati smislom zivljenja.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 03 jun 2010 23:42
Nenad

Gospodine Veljo, zaboravili ste još da kažete (u ovom razgovoru) koji je naslov Vaše magistarske teze :)


Naravno, šalim se malo sa Vama nemojte mi zameriti, a sada ozbiljno.

Kao prvo. Slažem se da dosta Vaših izjava u ovom tekstu, mada tu ima po dosta nelogičnosti. Jedna od njih je da ste imali sukobe sa Dinkićem za vreme kada ste bili sa njim u kolaciji. Sa druge strane, žalite se da u Srbiji nema ljudi kojima je državni interes iznad ličnog. Samim nečinjenjem na zaustaljanju i obuzdavanju Dinkića ste i sami pokazali da Vam je neki lični interes (ovoga puta kolacija i borba za vlast) bio preči od Srbije.

Kao drugo. U vašim nastupima i delovanjima nemate sistemski pristup. Prateći Vaš rad godinama, smatram da ste vredni i odgovorni u poslu koji radite, ali Vam nedostaje sistematičnost koju imaju gazde i šefovi Borisa Tadića, Mlađana Dinkića,.... Njihova sistematičnost u poslu je i te kako destruktivna po Srbiju i njene nacionalne interese, dok je Vaša traljavost takođe kontraproduktivna.

Kao treće. Politika i bavljenje politikom je veština koja se uči u ”ozbiljnim” školama (kakavih u Srbiji nema). Procesi u politici se osmišljavaju na dug vremenski period. Vi kao pojedinac i lider jedne stranke nema snage a ni znanja da to činite. Prema tome, mogli ste barem da se potrudite i okupite one ljude koji imaju znanja i iskustva da Vas iskreno posavetuju, a takvih u Srbiji ima

Kao četvrto. Predlažem Vam da počnete sa pisanjem knjiga, članaka, komentara na stranicama ovog portala. Pratite malo o čemu pišu neki od autora veoma dobrih tekstova o društvenim procesima u Srbiji. Napišite ponekad neko Vaše miljenje, biće nam svima od koristi.

PS: Što se tiče Trivanove i one Vaše dosetke o kučićima, moram priznati da ste mi ulepšali dan.
Preporuke:
0
0
11 petak, 04 jun 2010 00:51
Šicer
Znate, sada je svet protiv toga, nije vreme, ono su bila druge okolnosti kada su svi bili uz nas i imali smo jaku logistiku spolja.


Narod kome je potrebna logistika spolja da bi se borio protiv pljačke sopstvene imovine, rastakanja države, održavanja apatične atmosfere koja prouzrokuje pad nataliteta, pad kvaliteta života, gubitak tolikog vremena, besperspektivnost i treba da propadne. Što pre, to bolje. A osoba sa slike po prezimenu Ilić je po svemu pokazao da je čovek od naroda. Posebno po prostakluku.
Preporuke:
0
0
12 petak, 04 jun 2010 01:05
Kasapin iz Mosorina
Narod ne place, narod umire kolektivno. Velimir Ilic je licemer.
Preporuke:
0
0
13 petak, 04 jun 2010 03:11
Miki
E moj, Ilicu. Ti po onom vicu. Ne znam ili mi gori stala ili pusi krava? Kako ne znas bio nesretan? Jesi li corav od ociju? Pogledaj vrhovnog celnika! Pogledaj kakve gluposti napravi za samo par mjeseci!
A ti kazes , neka, ne treba ostrije krenuti nije vrijeme, samo im treba pokazati broj. Ovo pokazuje da si i ti ispao iz realnosti. Treba gospodine Ilicu... treba tu bandu rastjerati sto prije. Nemoj ocekivati pomoc sa vana je oni za te "vani" i rade.
Oni su nihovi sefovi i nalogodavci a ne srpski narod i srpski nacionalni interes.
Sada je momenat jer su se oni pozabavili sami sobom.
Preporuke:
0
0
14 petak, 04 jun 2010 08:58
Dragana
Potpuno podržavam predlog koji se pojavio među komentarima, a to je da se organizju protest protiv prodaje Telekoma, značajnog nacionalnog dobra, koje donosi veliki profit!Hajmo makar da se samorganizujemo, ako nema ko da nas povede!Ima li još zainteresovanih na stranicama NSPM?
Preporuke:
0
0
15 petak, 04 jun 2010 09:28
Ljubiša Spasojević
Velja je podsticao drumski saobraćaj, ali sa vazdušnim, a pogotovo železničkim nije baš imao uspeha.
Preporuke:
0
0
16 petak, 04 jun 2010 09:51
Stradija
Mnogo strasnih stvari ste izneli.I nikom nista-kolektivna autodestrukcija.
Preporuke:
0
0
17 petak, 04 jun 2010 10:04
simonida
Zarkovicu odlican intervju!Ilicu, plakaces za SLOBOM kojeg si rusio sa svetskim monstrumima a sada nemas LOGISTIKU! kako te, bre nije SRAMOTA!kako bre nisi znao da ONI hoce takvu SRBIJU, SRBIJU koje ima a NEMA?
Preporuke:
0
0
18 petak, 04 jun 2010 10:05
Crni
Kakav kabadahija i prodavac magle...
Preporuke:
0
0
19 petak, 04 jun 2010 10:19
Vid
Lično poznajem bar 20-30 ljudi koji su bili ucenjeni članstvom u Ilićevoj "Novoj Srbiji" da bi dobili asfaltni put (treba li nam takva "Nova Srbija"?!).Oni su dobili put (bez ikakvog projekta i druge dokumentacije, a Ilić 20-30 "vernih članova).Sa onoliko novca koliko je on potrošio moglo je da se uradi mnogo više! Šamarao je novinare, saobraćajnog policajca (na Zlatiborskom putu, uspešno zataškano), uvrede, laži verbalne i druge napade teško je pobrojati. Raspravljati o njegovom političkom programu je iluzorno jer ga on i nema! Okupio je oko sebe gomilu sitnih politikantskih šićardžija (koji ga polako napuštaju od kada nije na vlasti) i prodaje maglu po Srbiji. Naravno sebe predstavlja kao tvrdog Srbina, vernika, čoveka iz naroda iza čega krije svoje pravo (nesposobno, korumpirano, sklono različitim malverzacijama) lice. Velja Ilić - predsednik Srbije?! Hvala ali NE, isuviše volim Srbiju!
Preporuke:
0
0
20 petak, 04 jun 2010 11:05
Mari @Kasapin iz Mošorina
Velimir Ilic je licemer.
Eto takav je sa sebi sličnima
Preporuke:
0
0
21 petak, 04 jun 2010 11:25
Kosta
Na primer, u toj emisiji na RTS-u, gospođa Trivan mene može da vređa i potcenjuje koliko hoće, a ako ja na to odgovorim, nekom narodnom dosetkom, odmah je to govor mržnje!
Mi vršimo subvencije za kupovinu "punta"! Pazite to! Iz budžeta! To je čista diskriminacija: zašto ne plaćamo "škode" i "opele"?! Ko je taj ko je odlučio da privatnoj firmi dajemo određena sredstva? A ko je predstavnik "Fijata" u Srbiji?


Ne mogu da budem srećan ako je moj narod nesrećan.



Samo sam izdvojio neke od meni zanimljivih citata. O ulozi kao predsednika "svih građana" {lično podržavam stav da se radi o nelegitimnom predsedniku odn. nelegitimnoj Vladi} ne bi da trošim puno reči odn. prostora. Mislim da je od veoma velikog znčaja da g. Ilić ostavi javnosti što više svedočanstava u formi bilo to knjige ili sl. medija o načinu funkcionisanja društvenih fenomena poput potparolke DS-a - Jelene Trivan, kao što je to npr.prikazano odn. dato u ovom intervjuu.
Preporuke:
0
0
22 petak, 04 jun 2010 11:31
Živorad
Ako je tačno sve ovo što Velja priča, a naročito epizoda iz Moskve, onda nemam reči.
Ali, imam glasački listić. samo da dotle ne propadnemo potpuno..
Preporuke:
0
0
23 petak, 04 jun 2010 12:00
Mari
Zašto ste mi iskasapili i obesmislili komentar?
Više puta sam vam rekla da mi ne objavljujete ako nije "podoban".
Ja ipak više volim nešto što nije uštrojeno!

No, ako se za predsednika može reći da je GLUP (thinking mainze povodom teksta Branka Pavlovića), zašto se to ne bi moglo reći i za Velju Ilića?

Molim vas da OBRIŠETE tu smejuriju od "mog" komentara!

MODERATOR:vi ste delimično u pravu, ali ne zato što je trebalo pustiti vaš komentar već zato što nije trebalo pustiti onaj drugi komentar koji pominjete. Još jednom skrećemo pažnju komentatorima da se uzdržavaju od neprimerenih i vulgarnih reči i izraza kako kad su u pitanju autori, tako i ličnosti o kojima pišu
Preporuke:
0
0
24 petak, 04 jun 2010 12:55
Tozovac
Mnoge stvari koje je rako su istinite. One koje je prećutao su još istinitije. Radi se o nesposobnom čoveku.
Preporuke:
0
0
25 petak, 04 jun 2010 14:02
paja patak
G-din Ilić, osoba kojoj nedostaje podosta društvenog “šlifa“, ne pokazuje ni baš mnogo logike u svom rezonovanju u ovom intervjuu. Evo samo jednog primera. U jednom istom odgovoru, on nekoliko puta sam sebi skače u usta. Prvo ispravno kaže: „Ovi sa Zapada su hteli nekoga ko sluša.... “, ali nastavlja ovako: „...nekoga ko će im dovesti Srbiju kao tržište, a ne kao robnog proizvođača. Evropska unija nas hoće kao tržište kojim će oni gospodariti... “. Taj čovek je bio ministar, mislim čak i potpredsednik vlade, a sada je šef jedne opozicione stranke. Kako je moguće da ne shvata da je srpsko tržište – kao takvo, potpuno nezanimljivo bilo kome ozbiljnom sa Zapada? Zašto? Pa, kupovna moć celokupnog srpskog stanovništva (svih 8 i kusur miliona) je jedva tolika kao jednog zapadnoevropskog grada sa – recimo 1,5 milion stanovnika (ako i toliko?). Zatim – dolazi jedan manje-više logičan argument: „...A mi da budemo prosta radna snaga koja će raditi bagatelno... “. Da, to je tačno, ali ipak ne uskoro. Srbija može biti rezervoar dosta kvalifikovane radne snage koja će raditi bagatelno, jer – u srednje-/a da ne govorimo o dugoročnijoj perspektivi, cene energenata a time i transporta će rasti, i u jednom trenutku će biti isplativije premeštati proizodnju (naročito zastarele i relativno prljave tehnologije) sa udanjenih azijskih prostora u Evropu – ali preduslov za to je da Srbija nikako ne postane punopravni član EU (jer ta radna snaga ne sme biti zaštićena rigoroznim EU propisima o zaštiti na radu, minimalnim nadnicama, itd.). Na kraju pasusa on opet ispravno kaže (ali to poništava njegovu tvrdnju o zanimljivosti srpskog tržišta): . „..Pogledajte kolike su plate po stranim firmama koje su ušle ovde: ljudi rade za 18.000 mesečno! To je strašno... “. Tako plaćena radna snaga nikako ne može imati zanimljivu kupovnu moć. Slažem se da je to strašno, Ali – strašno je i to da takvi kao on predstavljaju alternativu isto tako strašnima koji su sada na vlasti.
Preporuke:
0
0
26 petak, 04 jun 2010 14:17
Zdravko D.
Ovo što ste ispričali izvorno je svedočanstvo da ste zajedno sa Tadićem i comp. Srbiju doveli do prosjačkog štapa. Od koga sada uopšte mislite da dobijete podršku i kako se ne zapitate da li je zaslužujete? Pa, za vas je Slobodan Milošević bio nedostižna zvezda. Umesto da se do kraja života kajete za ono u čemu ste sudelovali i do čega je sopstvena zemlja dovedena vi biste "novom trasom". Čoveče, urazumi se! Jedan si od glavnih krivaca za galimatijas u kome su se našli država i narod. I trebalo bi za to da odgovaraš. Zajedno sa Koštunicom, Tadićem i ostalima iz petooktobarskog prevratničkog miljea a ne ovde da melješ svoje gluposti. KOga više zanimaju ta vaša međusobna razračunavanja. Svi do jednog morate biti pometeni iz srpske politike. Ali bi onda trebalo i da sudski odgovarate i to za najteže kazneno delo. Ovo što ste saopštili je, naravno, tačno i samo to vam može biti olakšavajuća okolnost. Ali, izgleda, vi kao da niste svesni onoga štp ste rekli pa upadate u "nova scenarija". NOva opozicija je potrebna ali, Veljo, bez vas i takvih koji su izjahali srpsku Apokalipsu. Suština vaše i pojave onih koji su sa vama doneli Peti oktobar ogleda se u globalnoj krizi neviđenih razmera. Vi ste već unapred bili na "smrt osuđeni" sa svojim nebuloznim projektima, potpuno izmeštenim iz vremena i prostora, jer niste ama baš ništa razumeli šta se u zbiva u globalnoj ekonomiji. Srbiji je potrebno potpuno preuređenje odnosa koje ste silom nametnuli u bezglavoj jurnjavi za sopstvenim interesom. Vi izvorno pripadate najreakcionarnijem elementu i u tom smislu predstavljate "crnu rupu" srpskog društva i njegove privrede. Od sličnih tipova i ideja sam stradao u listu Danas a oni su bili ali su i danas na istoj liniji protiv kojih se navodno boriš. Kasno je, Veljo, za novi angažman. POtrebni su drugi ljudi i sasvim nove ideje a ne vaša naklapanja o nečijoj krivici. Smešno i jadno.
Preporuke:
0
0
27 petak, 04 jun 2010 14:19
Mislilac
Ja taman pomislim da od Tadica nema veceg prodavca magle, kad ono…

Kada ljudi lazu druge to ne mogu da opravdam ali mogu da razumem, ali kada krenu da lazu sebe to vec postaje opasno. A meni se cini da gospodin Ilic zaista veruje kako je on skoro sam i bez icije pomoci srusio Milosevica 5. Oktobra iako su Djindjic, Zivkovic, Covic i Perisic uradili veci deo posla, a narocito onog dela gde treba koristiti mozak.
Dalje, price o Miskovicu su cista bajka. On je najvece bogatstvo stekao upravo u vreme kada su Ilic i Kostunica bili na vlasti. To sto je on danas blizi nekim drugim ljudima je druga stvar.
“…bila je "Sablja" u kojoj je pohapšeno 13.000 ljudi, bio je opšti haos i Srbija se nalazila na crnim listama.”
Na cijim crnim listama gospodine Ilicu? Legijinim? Vasim? Nema od koga nismo dobijali pohvale za borbu protiv kriminala. Krajem 2003. zauzimali smo 77. mesto na rang listi konkurentnosti a na koje smo mesto pali nakon vas? Ako postoji stvar na koju sam ponosan to je Sablja. Uvek kazem da je imala dve mane, prva sto nije sprovedena odham po preuzimanju vlasti i druga sto nije trajala dovoljno dugo. Delom je i Djindjiceva krivica sto nije uradjeno kako treba jer ja sam mu vise puta predlagao to, ali me on kao i obicno nije slusao.

Nastavak sledi.
Preporuke:
0
0
28 petak, 04 jun 2010 14:20
Orlando Blum
"Sigurno bih pobedio na izborima za predsednika Srbije. Đinđić mi je to bio i obećao." Zbog ovoga i volim Srbiju, narocito posle 5. oktobra. Orvelovsko mesto gde su "sve zivotinije jednake, samo su neke jadnakije od drugih". Tako je bivsi premijer istovremeno, ocigledno bio i predsednik izborne komisije, pa mogao da obecava Velji pobedu na izborima! Posto covek ima ulicu i po Velji bi trebalo nazvati jednu.
Preporuke:
0
0
29 petak, 04 jun 2010 14:22
Mislilac
2. deo.

“Pokojni guverner Avramović, koji me je mnogo voleo, često mi je govorio: "Ne dozvolite da Dinkić uzme Narodnu banku, ne dozvolite da on vodi ekonomiju, sve će upropastiti".”
Da Avramovic nije imao poverenja u Dinkica to je tacno, ali da li vi stvarno verujete da je voleo vas?! Inace, Dinkic je jedna komplikovana pojava, vrlo brzo nakon 5. Oktobra ja sam dosao u sukob sa njim jer sam smatrao da drzava mora jos neko vreme da zadrzu visoke carine kako bi omogucila razorenim fabrikama da se oporave i pripreme za trzisnu borbu. Tu su cak i mnogi koji su bili losi sa Dinkicem zauzeli suprotno misljenje od mog, valjda me kao nestranacku licnost nisu mnogo uvazavali… Kasnije Dinkic je uradio i neke dobre stvari. Kako to? Jednostavno, on stiti interese velikog svetskog kapitala u Srbiji a on se nekada i poklapi sa nasim interesima.
“Tih godina iz celog sveta su nas samo pitali šta nam treba, svi su bili su spremni da nam pomažu. Ali, kada su videli lopovluk, kada su saznali sa "surčince" i "zemunce", potpuno su promenili stav. Još davno mi je jedan Amerikanac rekao: "Nema ništa od vas, jer se sve odlučuje u Surčinu, odatle vam se vodi država".”
Nije bas tako. Greska DOS-a je bila upravo u tome sto je verovao da ce rusenjem Milosevica automatski da se srede odnosi sa velikim silama. U SAD misle da Srbija ne zasluzuje da joj se olako oproste Miloseviceva nedela, a ima i onih koji misle da treba da budemo pod visegodisnjom kaznom zbog njih. 5. Oktobar jeste pruzio sansu da popravimo nas status u svetu, trebalo je samo povuci nekoliko smelih poteza i sve bi bilo kako treba. Tada bi se Amerikancima otvorila dva problema, prvo, to bi otvorilo pitanje preuredjenja citavog poretka u regionu sto je za njih osetiljivo i nepotrebno, i drugo, stekli bi smo vodecu ulogu u regionu. Nismo dakle smeli da ocekujemo da ce oni sami pomoci, sredjivanje odnosa je morao biti nas zadatak.
Preporuke:
0
0
30 petak, 04 jun 2010 15:02
The Tao of Groove
Vi Mislioce i dalje mislite da se Amerikanci nesto pitaju o razvoju Srbije. Upravo je suprotno sve on osto ste naveli u vasem mislilackom zanosu. Amerikanci nisu kaznili Srbiju iskljucujuci je iz ekonomskih tokova nego su je porazili. Kako? Tak osto su izveli Zutu petooktobarsku revoluciju, prvu u nizu obojenih revoluvcija, i doveli na vlast Nato huntu da se oslobodi geostrateski prostor. Nekoliko cestitih, ali i neprosvecenih, domacina kao Velja Ilic nisu razumel igru nego su surovali sa Nato huntom, u neznanju. Ako se pitate ko je Nato hunta onda se pravite nevesti. To su svi ljudi koje ste naveli. Ljudi koji su upravljali vojskom i Srbijom od petog oktobra do danas. Dakle, generali, ministri odbrane i predsednici Srbije. Ostalo je bila logistika. U medjuvremenu neki su se opasuljili kao Kostunica. Sada je prekasno. Sto se tice amerike ona se pita jos neko vreme, i ne o ekonomskim tokovima na Balkanu nego o geopolitickoj strategiji Balkanskog poluostrva.
Preporuke:
0
0
31 petak, 04 jun 2010 15:44
Radgost
Da su kažnjeni zato što su skupštinu zapalili i
da su kažnjeni za sva zlodela učinjena posle 5.oktobra,
Zukorlić se sada ne bi javio, bez obzira što je 'fini'.Ima komentatora,svedoka paljevine, pa neka
kažu da li je 'fini' primećen u dimu,onda.
Pu,pu daleko bilo,ne branim 'finog'.
Ako Ibrahimovi/Abrahamovi sledbenici izjave da im
je Bog obećao Pomoravlje,npr,i prilože dokaze
upisane na kamenim pločama,šta će na to reći Srbi?
Preporuke:
0
0
32 petak, 04 jun 2010 16:19
svedočanstvo
Neko reće:

U medjuvremenu neki su se opasuljili kao Kostunica.


Prešli su oni mnogo jaće faktore kao što je npr. Ukrajina itd. ali su provaljeni već odavno. Koštunica jeste možda pomalo ovakav ili onakav ali to ne može da bude razlog za napade na njega i neutemenjen bes, nazovimo ih desperadosima. Setimo se doba kad su on Đurić, Čavoški itd. kritikovali bili taj Ustav. Zato i ne treba kriviti dotičnog Koštunicu ili npr. Ilića previše jer ispada da se radi o običnoj, jeftinoj i prljavoj propagandi. Znamo da je sklonjen Đinđić ubzo nakon 5. Oktobra i ne treba da se zlonamerno, maliciozno ili naivno prebacuje ovom ili onom ovo i ono.
Ja se sećam intervjua koji je dao V.I. nakon 5. Oktobra za neke strane novine i mogu vam reći da je bio vrlo dostojanstven i sl. za razliku od ovog slugeraja što možemo da gledamo danas. Oni i nemogu da funksionišu drugačije jer su i sastavljeni na veoma specifičan način. To je moralo da bude jasno maltene svima i to već pre izbora ali kao što vidimo - propaganda u sprezi sa politikom šargarepe i mrkve {da ne pominjem neverovatne sankcije} i da ne zaboravim za moje pojmove izdaju birača neke stranke i već imamo "rezultate".
Dakle, verujem da je bilo izvesnog muvanja i to nije problem kao što neki žele da prikažu odn. da mute vodu.

Budimo praktični! - dopustimo barem neka V.I. svojim sećanjima ostavi potomcima itd. ostavi svedočanstvo o pomenutom režimu kao što je npr. ovaj intervju.
Preporuke:
0
0
33 petak, 04 jun 2010 18:08
Mislilac
The Tao of Groove

Ja se ne slazem sa vana da je 5. Oktobar bio poraz Srbije, smatram ga propustenom prilikom. Bilo je nekih za koje verujem da jesu imali razne dilove sa Amerikancima ali su glavni problemi bili NESPOSOBNOST i NEODLUCNOST, ne zastupanje tudjih interesa. Vecina onih koje optuzuju da su nesto radili po diktatu spolja nisu iz te price. Medjutim, nedostatak vizije ih cini lakim za manipulisanje.
Inace, izenadili bi ste se zbog cega su sve naivni ljudi u stanju da nekoga proglase stranim agentom, npr. o meni su neki mislili svasta zbog mog poznanstva sa profesorom Bzezinskim.
Sto se tice ekonomskog razvoja tu se pre svega pitamo sami. Medjutim on jednim delom jeste povezan sa geopolitikom.
Preporuke:
0
0
34 petak, 04 jun 2010 22:44
DŽon Šepard
Zamalo dobar intervju, ali najpre zbog reputacije novinara, a ne zbog "predmeta" intervjua.

Nakon čitanja ovog intervjua, smatram da sam komotno mogao da ga komletno izignorišem, jer iz njega ništa nisam saznao što već nije ovaj sa slike rekao i pokazao dosad. Ok, ima tu par klasičnih tračeva, ali zbog toga ne treba gubiti vreme.

Jedina zamerka je što se g.Zarković ni u jednom pitanju nije osvrnuo na ovu taze i otvorenu koaliciju sa SNS-om, a uz nos DSS-u. A ti najnoviji poduhvati "kapitalca" najviše govore o njemu samom i moralnosti koju reprezentuje.

-----

Ja nisam "njegov narod"! "Njegov" narod su secikese, zli kmetovi, spahije, pisari, panduri i sva ona klasična srpska bulumenta likova iz pripovetki kao što je "Glava šećera".

Ja ne "kraduckam" i ne menjam stav tri puta od jutra do podne.

Ja nemam deluzije njegovog kalibra i ne mogu da slažem a da ne trepnem.

Ja ne koristim pesnice i psovke, mene niko toliko ne mrzi kao njega, i ne vređam žene koje su same.

Ja ne koristim široke pokrete dok se krstim, a da se nakon toga odmah prepustim hedonizmu, pa makar mi i sam pop odobrio.

Ja ne optužujem druge za svoje greške, jer ih se više ne sećam, zbog raznih razloga.

Ja imam sećanje, savest i moral.

Ovaj nema ništa od toga.
Preporuke:
0
0
35 petak, 04 jun 2010 22:57
Milodan
Ne bih rekao da je isto u odnosu na vreme pre 5. oktobra 2000. godine. Tada smo imali nadu, sada je nemamo. Tada smo imali državna preduzeća, sada ih nemamo, prodali smo ih i "uložili" u potrošnju umesto u investicije. Ne bi Te dočekali kao 5. oktobra. Nema ko da Te dočeka. Nema kritične mase, narod je razočaran, uhvatila ga apatija. A nema ni logistike spolja. Izgubili ste poverenje naroda a i onih spolja. Tu mislim i na vlast i opoziciju. Nešto se ne sećam da je bilo mnogo sveta kada ste doneli potpise u vladu, što potvrđuje malo pre izrečenu ocenu. Da tako narod misli o tebi, kao što kažeš, Ti bi ostao i dalje na vlasti. Jesi, dosta si uradio za vreme Tvog mandata, gde Ti stade tu Mrka produži, Mrka, tvoj dobar drug. Nego ne reče, da li je to plaćeno što je urađeno? Čini mi se da su putari tražili neisplaćene silne milione nakon obavljenih radova.Ne znam kakva je situaciju u poljoprivredi, ko je upropastio srpskog seljaka ali se o upropašćavanju srpskog sela priča od kako znam za sebe a držim da smo, skoro, ispisnici. Dok si Ti u opoziciji Mlađan i dalje drma Srbijom, šta da se radi, ima "koalicioni kapacitet". Nova Srbija ga nema. A da li će ga imati? Videćemo. Zavisi da li ideš samostalno na izbore ili sa SNS. To Ti je šansa. Radikali zbog kojih si 5. oktobra rizikovao sopstveni život. To što je Tadić rekao Putinu morao si odmah da obavestiš javnost. Tada bi to imalo težinu, sada nema. E, ali, tada si bio u vlasti, bilo Ti lepo. Da si tada to obelodanio sada bi o Tebi Tadić govorio kako si kupovao švedske vozove i čuvao svoje kadrove iz putne mafije. Sticajem okolnosti gledao sam Te na Košavi kod Marića u ćirilici, dosta togaovde rečenog pričao si i tamo direktno u kameru. Poznata mi je Tvoja situacija iz vremena bombardovanja 1999. godine, skrivanje po Jelici planini, potom "flert" sa Medlin Olbrajt, veliko drugarstvo sa Batićem i Čankom, jesi bio legenda, priznajem Ti, ali to su bila ona vremena kada si bio istinski opozicionar i kada je bilo nade za sve nas pa i Tebe.
Preporuke:
0
0
36 subota, 05 jun 2010 00:12
jedan za sve
@The Tao of Groove
Sto se tice amerike ona se pita jos neko vreme, i ne o ekonomskim tokovima na Balkanu nego o geopolitickoj strategiji Balkanskog poluostrva.

da li vi ovim predviđate da će uticaj amerike u budućnosti oslabiti ili da im više nećemo biti interesna zona?
Preporuke:
0
0
37 subota, 05 jun 2010 00:21
Dimitrije Sine Mitre
Kakav ste odnos imali sa Zoranom Đinđićem?

Navešću vam primer: jednom su, nedugo posle petog oktobra, zvali u Banjaluku mene i Zorana Živkovića i nudili nam da sklonimo Đinđića, jer je počeo da im smeta.

Ko vam je to nudio?

Isti oni koji su sklanjali Miloševića. Sada je Đinđić bio počeo da im smeta. Mi smo to, normalno, odbili. Štaviše, rekli smo Đinđiću za to, sve detalje smo mu preneli. Mi smo bili oštri politički protivnici, ali smo se međusobno poštovali i uvažavali.


ovo Zaslužuje sudsku pažnju



Evo vam konkretan primer, o ovome do sada nisam pričao: kada sam bio kod Putina i Medvedeva sa Tadićem i Koštunicom, kada smo potpisivali gasni sporazum, u jednom momentu Putin nas je pitao šta je najbitnije za Srbiju, kako bi Rusija mogla da joj pomogne. I, znate šta je rekao Boris Tadić: "Kod rudnika soli u Tuzli ima mnogo velikih podzemnih jama i Evropska unija bi imala interes da tu napravite najveće skladište gasa u Evropi". Putin se nasmejao i pitao: "A ko tamo živi? Koji narod? Ja želim da pomognem Srbiji!" I prekinut je razgovor na tu temu. Svi smo ostali šokirani time što je Tadić izgovorio usred Kremlja. Rusi nisu mogli da veruju, Putin je posle toga bio maltene ljut. Ali, Tadić je verovatno dobio instrukcije iz Brisela da pokrene to pitanje i zato je to morao da kaže.
...

Kasno za Srbiju
Preporuke:
0
0
38 subota, 05 jun 2010 08:21
Komšija iz Atenice
Koliko si Veljo doprineo da tvoj narod plače?I ono puteva što jesi uradio(našim parama ili onim što će tek da otplaćujemo)je tačno.Pitam se da je pravi srpski domaćin raspolagao tolkim parama dal bi bilo izgrađeno jedno 6000 kilometara umesto tvojih 4000?
Preporuke:
0
0
39 subota, 05 jun 2010 16:22
bojan
ovakve licemere najvise mrzim! sto dalje od vlasti a onda oni otvaraju dusu i ne mogu da podnose "narodne suze"!Boze spasi nas ovih PREMAZANIH jer su gori od ZUTIH!
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 06 jun 2010 04:06
Teofilo Stivenson
Rusija je za godinu dana izgradila hiljadu kilometara autoputeva. Kina sto hiljada kilometara. A Đinđićev DS, LDP, Čanak, Voja i Velimir Ilić za deset godina? E, to je to.

Peti oktobar je bio propuštena prilika...za šansu... Šezdeset i pet godina pod okupacijom komunista i njihove pohlepne dece i unuka. Ta šansa je iskorišćena.

Moderatori, ne mislim da je Predsednik Srbije, g. Tadić glup. Naprotiv, mislim da vrlo dobro zna šta radi. I bez obzira što za gospodina ne mislim da je glup, moram da izrazim negodovanje kada se reč GLUP bez razloga ubraja u vulgarnosti. Vulgarnosti su reči koje g. Luković koristi u svojim tekstovima. Vulgarnosti koristi i g. Basara, a povremeno i gđa Pavićević (’j.... kajmak’). Te reči ne biste izgovorili pred punim razredom đaka u osnovnoj školi. Reč GLUP nije vulgarnost. I mogao bih da je izgovorim pred razredom punim dece. Da to stavim u rečenicu, na primer? Recimo ’Predsednik Tadić nije GLUP čovek.’
Preporuke:
0
0
41 utorak, 08 jun 2010 21:43
NSPM veb
Pozivamo komentatore da se drže teme, a posebno g. Mislioca da prestane da po celom sajtu ostavlja uglavnom slične komentare o Ukrajini i Rusiji, koji vrlo često nemaju veze sa tekstom. Poštovani g. Mislioče, svoje viđenje ukrajinsko-ruskih odnosa ste na ovom sajtu već izložili više puta, i smatramo da nema potrebe da ih neprestano ponavljate, a iz tih razloga su skinuti vaši i ostali komentari koji se ne odnose na intervju. g. Ilića.

Pozdrav.
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 10 jun 2010 12:00
Jedan pažljivi čitalac
"Kod rudnika soli u Tuzli ima mnogo velikih podzemnih jama i Evropska unija bi imala interes da tu napravite najveće skladište gasa u Evropi". Putin se nasmejao i pitao: "A ko tamo živi? Koji narod? Ja želim da pomognem Srbiji!"

Ovaj intervju je veoma vredan dokument za svakoga ko mu prilazi bez predrasuda. Da je "stanje nacije" normalno (kao što nije), nijedan čitalac ne bi mogao ravnodušno preći preko navoda iz gornjeg citata! Maksimalno bi se zainteresovao za istinitost Ilićeve tvrdnje, a broj onih sa stavom "pa šta ima veze ako je i tačno" bio bi minimalan, rezervisan samo za politički trajno iščašene (kojih ima svako društvo). Dakle, posle provere ovoga, svaki pojedinac, trebalo bi da stvori "novu vrednost" - racionalan obavezujući zaključak u pogledu svog odnosa naspram političkih aktera. Zbir takvih zaključaka trajno bi odredio političku sudbinu bar jednog od dvojice političara - Ilića, ako navod nije istinit - Tadića, ako je istinit! I ništa više, i ništa manje! Novinari (oni koji su još uvek to) i odgovarajuće službe (one koje su još uvek to) dali bi svoj maksimalni doprinos da se ovo razjasni i obznani!
Međutim, ... broj ignoranata i navijača savkim danom sve je veći!
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 10 jun 2010 22:52
izbeglica
500 000 izbeglica koji su obespravljeni .500 000 gladnih ,500 000 nezaposlenih ,zar ima veće snage za obaranje vlade .ma kakva pomoć spolja kome to treba jedino njima da ih brane i da i dalje od SRBA PRAVE GRAĐANE -MA DOSTA JE VIŠE
Preporuke:
0
0
44 subota, 12 jun 2010 20:59
Radivoje
Jedan od problema našeg društva i države jeste u tome što gledamo kako se V. Ilić (kao i mnogi drugi političari) u poslednjih desetak godina, otkako je na vlasti, obogatio, a da niko ne proverava odakle je stekao enormnu imovinu i bogatstvo. Uz tu iskazanu silnu, nezajažljivu želju za novcem i bogaćenjem pokazao je i zavidan prostakluk, grubost, neobrazovanost! A hteo je da bude i sada želi da bude primer - uzor vrednog i poštenog srpskog domaćina!
Kojim osobinama i kojim vrlinama bi on taj naziv zaslužio?
Kad bih bio i dvoličan ne bih mogao da ih nabrojim. Za Ilića bi bilo najbolje da se povuče sa javne scene i nigde se ne pojavljuje i da svakog dana zahvaljuje Bogu što ovo društvo nema snage da proveri ono što je normalno - odakle mu silni novci!
Od njega u našem javnom životu ima i gorih, ali to ne bi trebalo da bude ni izgovor ni uteha Iliću. Da ne bi vršili zamenu teza ovde nije reč o tome da neko voli, ne voli V. Ilića. Radi se jednostavno o tome da je on pokazao da je nesposoban da vrši odgovorno i savesno državne poslove.
Da li on stvarno misli da su građani toliki magarci pa da se ne sećaju šta je dotični posedovao pre 2000. godine? I odakle mu sada ovolika nova imovina? Gde je i kako to stekao, u kojim unosnim poslovima?
Posezati za tuđim, narodnim nikad na kraju ne donosi dobro. Oteto je, kaže stara poslovica, uvek prokleto!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner